i relly want this

Hej på er alla igen!! Nu kan jag äntligen blogga som vanligt! Haha. Jag har haft de jätte bra enda sen i fredags, tar allt sen senare i ett annat inlägg lite kortfattat med kanske någon bild :) Men de har vart super bra iallafall!! 
Åkte till Älgemon igår när mamma hämtat mig i Tanum, de visste inte jag att vi skulle men de var riktigt skönt att bara få vara där och ta de lugnt en kväll. Känna på den underbara sommaren på Älgemon som jag sett så lite av iår. 
Men idag så skulle vi i familjen ut på "semester" haha. Mamma är bara ledig på söndag, måndag. Så hon har Semester varje måndag hela sommaren. Och då försöker vi kommer ut på en-dagars semester, haha. Och idag skulle vi till Värmland. Jag är inte så intresserad om jag får säga de själv. Men, jag frågade mamma om jag kunde hoppa över den här gågen och de gick bra. Så jag ska götta mig här hemma själv vilket passade mig mycket bättre! 

De dåliga med allt detta är att jag blev väckt på Älgemon halv sju för att dom skulle kunna komma iväg tidigt. Så dom åker hemmifrån nu. Så nu är jag super trött och ska sätta på en film i vardagsrummet och försöka sova nån timme till. 

Bilden är på mig och lillebrodern David igår efter blåbärs paj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0