huvudsaken är inte att vinna, utan att delta!

Kom precis ut ur duschen nu! Så ska skynda mig och göra mig iordning men skriver snabbt först ;)
Dagen har vart väldigt bra!! Först hö-vagn efter traktor till Bullargården, jag var med i lag Botten, vi skulle hetet Backen egentligen men.. Men vi börja från botten och jobbade oss uppåt :D vann först två av tre matcher så vi kom till kvarts-final. Sen så åkte vi ut där... Men vi hade kul ändå och vi vann ju faktiskt hälften av alla matcher :D Helt okej! Brännbolls turnering med 300 Bullingar var med än lyckat enligt mig!

Men nu ska jag skynda mig! Som de ser ut så åker jag till Östad till några tjejer och förfestar så smått och sen går vi upp till Crusaders senare och festar loss med alla underbara Bullingar.
Ha en fortsatt bra kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0