godmorgon

Sovit gott? Själv sov jag väldigt skönt. När jag väl la mig för att sova, haha... Kvällen och natten var lyckad iallafall!! :) Vi var typ en halvtimme på Crusaders sen drog jag och Jenny för de var väldigt tråkigt där, mest bara vuxna :/ Men vi drogs in i en bil och åkte en otroligt onödig tur till Grebbestad! Sen hamnade vi på en alltan och stannade där resten av kvällen. Var riktigt mysigt ute på den alltanen faktiskt :) Vi var några stycken så vi lyssna på musik och drack och hade oss! Helt okej :)
Ja sen gick Jenny hem vid 4-halv fem och jag gick vid fem tiden tror jag. Och vakna nu hemma hos Jenny vid elva :) Så vi har ätit frukost och så nu! Och päser :)

Haha ja de var la de.. Skriver mer när jag kommer hem och då kan ni få bilder med! Eller a nån bild kanske ;D
Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0