girls ♥

Nu är jag hemma igen :) smällde precis i mig fyra enormt feta pannkakor, jag tror jag snart spricker!! Får bli en springtur ikväll med tror jag, så jag får känna mig lite nyttig efter de här dygnet iallafall! Man får unna sig att feta till de ibland! 
Har haft de jätta bra iallafall :) Vi har ätit gott, skrattat och pratat en heeeel del om väldigt mycket, haha! Sen har vi kollat på film och lekt "jag har aldrig", haha ;) Vi har haft de jätte mysigt! :) Sånt här borde man göra oftare! Tack till er tjejer!

Nu ska jag ligga död i sängen ett tag med min sprängda made och dega... Haha. Imorgon blir de jobb och sen Tanumstrand och kolla på Magnus Uggla :D tagga!

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar er tjejer! <3

Svar: <33 !!
fanny älgemon

2012-07-21 @ 22:29:05
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0