fredagen den 27 juli 2012

 
Hej!
Klockan är sex vilket betyder att de är två ynka timmar kvar tills jag ska vara i Tanum och de tar säker 40 min dit också! Jag har varken packat, gjort mig iordning eller ätit middag, Men jag tänkte ta tag i allt detta nu.
Jobbat i typ fyra timmar idag, har vart lagom mycket folk och de har rullat på. Idag fick jag faktiskt fler chanser att gå ut och känna lite på solen också! Skönt. 
Jag åker till Loftet imorgon rätt tidigt från Jenny tror jag. Är ju Marknad/Bullaredagen imorgon så de kommer nog vara mycket folk i farten. De jobbigaste är ju att de ska regna hela dan imorgon... Muuuums på att köra moped då! :( Jaja! 

Ha en bra kväll!

Dagens: Derss (haha glömt helt va de heter!): Gina Ticot // Örhängen: Gina Tricot // Halsband: Indiska 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0