förnya, förbättra

Dåliga bilder men de får gå.. Köpte iallafall en byrå och en golvlampa till mitt rum på Ikea idag. Och har gjort iordning allt nu ikväll, blev riktigt nöjd :) Ville egentligen ha en låda till på byrån, så den blev fyra lådor hög. Men den kostade dubbelt så mycket och jag lyckades inte övertala mamma... Men de blev bra detta med! 
Vi har vart borta hela dan faktiskt. Först till Nyblom Kollén och hämta varor, sen Ikea och sen även Torp en sanbbis och sist ett stopp i Hällevadsholm hos mormor och morfar. Själv har jag inte vart på topp alls. Fuck it, fuck yor, fuck everything! Kort och gott. Jag har bara en tanke, en person i huvet och jag kan inte tänka på annat, hur jag än försöker. Och jag har försökt. Ingenting funkar och jag vill sjunka under jorden och lägre än de. Dehär är piss. Jag hatar dehär. 

Har Linnea hennrikssons låt Sista Gången i mitt huvud hela tiden. 
:Jag är kvar sen igår. Här har jag vart flera gånger. Och huvet slår av tankar med ånger.
Borde ej va här, det är beslutat för längesen. Måste ge mig av och gå hem.
Men när du ler, du får allt kännas rätt. Jag vill ha mer. Finns det nåt annat sätt?
Sakta ser jag mig vända om
Och jag står redo för å gå, med alla mina känslor utanpå.  Men det förändrar inte saken.

För, fast vi båda vet hur illa det gör mig. Att få din kyss, fast jag inte är nån för dig. Kan jag inte slita mig ifrån. Men det här var sista gången.


Jag hatar dehär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0