en himmel blå

Friktigt fin morgon! Och dagen ser ut att bli otroligt fin! Jag stod ju då upp vid sju och då var himlen lika klarblå som nu, underbart med sommar när de är såhär! 
Har iallafall då hämtat mitt körkort nu, blev faktiskt rätt bra bild :) Ser inte helt ritarded ut iallafall! ;) Sen så storhandlande jag och mamma mat på hedemyrs, vet inte hur många kända ansikten jag sa hej till! Minst tio kompisar till mig såg jag som stod i hyllorna med jobbkläderna på, hedemyrs värkar grymt poppulärt som sommarjobb! Men tråkigt att stå där inne bland hyllorna och inte ens få se att de är sol :/ Då har jag ju ett bättre jobb där jag, om de är lite folk kan gå ut och sätta mig, iallafall några minuter då och då. Men de är klart att jag står mest inne och kollar ut på solen genom fönstret.. Lite deprimerande! Men men! 

Nu ska jag byta om och åka iväg för mina jobb timmar. De jag har haft på mig hitills idag ser ni ju då på bilden ovan. De är en sommarklänning från H&M, kofta från Bik Bok och runda solglasögon jag fyndade i London. 

He en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0