20120725

Ja idag är de onsdag, en solig sådan! Ätligen lite sommar värme! Vill åka ner och bada, men har inte fått haffat nån som man kan bada med! Den enda som erbjöd sig var min boror men jag var inte så sugen på att bada med honom.... Men jag hoppas de dyker upp något snarast! Haha. 
De har vart en del folk på jobbet iallafall, trots de fina vädret. Trodde folk var ute vid kusten och solade en sånn här dag men nej de var allt många kunder som vågade sig in iallafall.  De tråkigaste med att jobba är ju faktiskt just de att man måste vara inne... Och inte ute en dag som denna. Mamma säger själv att hon aldrig har vart så blek som denna sommaren! För hon är ju konstant inne tisdag till lördag. Jag har iallafall fått lite färg innan jag började jobba på allvar. 

Nu vankas de middag som jag och pappa står för, eller ja han har börjar riält ute i köket så jag ska hjälpa honom. Ha en foltsatt fin dag.


Dagens: Linne: Monki // Shorts: Gina Tricot // Kofta: Bik Bok // Örhängen: Bik Bok // Klocka: Ur&Penn // Skor: Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0