Who the hell are you?





Haha jävar typ fyra bilder blev de.. Haha aja! Detta är som jag såg ut idag om men säger så! 
Dagen har vart rätt bra faktiskt! Även fast jag till slutet mot dagen var väldigt trött så var jag faktiskt för ovanlighetens skull pigg på förmiddagen :) Gött!
Just nu sittar jag och chattar med några och väntar på att Amanda ska komma till datan! Fast jag skulle behövt duscha innan hon går in på skype.. Får ta mig ifrän datan på direkten nu! ;) 

Hårband // Indiska. Örhängen, halsband // ?. Halsduk // Gina tricot. Linne // Bik Bok. Bh // H&M. Jeans // Gina Tricot. Klocka // ?. Ringar från höger: Söstrane Grene?, Indiska, Bik Bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0