vinterns första vinter




Väskorna är packade till brädden med träningskläder och skidorna är i takbpxen på bilen, jag är redo! Eller jag ska packa lite till men sen så! ;) Det bästa med långberget är ju att de är så fint. Bilderna åven är från förra året, underbart. Sen den andra bilden är på spårkartan, alla banor man kan åka :) jag brukar oftast åka den gröna, den är liksom lagom svår. Ska man köra hela den så är den en mil, sen kan man svänga av och välja om man vill åka 2 km, 5 km eller 7,5 km också :) 
Ja och som ni ser finns de massor med andra banor i olika svårighets-grader. 

Nu ska jag packa de sista, uppdaterar kanske innan jag går och lägger mig, om inte imorgon bitti :) Om om jag inte gör de så uppdaterar jag med ett sms, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0