vi kunde lika bra ha återgått till att du är här


Blus-Gina Tricot. REA: 50 Kr, före: ?

Jeans shorta-Lindex. 199 kr 

Mössa-Gina Tricot. REA: 30 kr

Blått linne med öppen rypp-Bik Bok. 149 kr

Parfym-Lindex. 99 kr | ringar Bik Bok/Indiska. ?/? (REA på båda och mamma betalade)

Vit tröja-Bik Bok. 199 kr

Plånbok-Lindex. 179 kr

fake percings örhängen tror jag att de är(vette fan varför jag köpte dom!?) - Gina Tricot. 49 kr.

Halsband - Indiska. REA men vet ej priset varken före eller efter...


Hej på er! Haha ja som ni ser så har jag shoppat idag.. Var faktiskt shopping sugen idag! För dom sista gångerna jag faktiskt vart och handalt har jag inte vart shopping sugen. Det blir så svårt att hitta snygga plagg och saker då! Men idag var jag shopping sugen och de är de enklare att hitta såna där godingar då! Jag är nöjd med dagens köp :) Har köpt de mesta själv men mamma köpte några klädes-plagg och jag allt annat ;) Köpte även typ smink saker och hårnålar och sånt tråkigt men de var inte riktigt värt att ta kort på.. ;)
men ja jag hade en bra dag, fikade och hade de mysigt bara jag och mamma :) Visst skulle jag velat åka med Amanda! Men nej så de blev de ju inte :( Får bli nästa gång!!!

Just nu så sitter jag med lite godis och kollar runt på datan och lyssnar på låten som inleds i rubriken. Orden är från låten när du dör med Säkert, riktigt fin låt! Lyssna här. Den vill jag sjunga på en begravning! 
Nu tänkte jag kolla på The vampire diaries och bara pääsa! Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0