välkommen in i skiten

Riktigt happy överskrift, nej.. Fan va allt ska vara så oerhört svårt och hopplöst hela tiden! Fan. 
Skoldagen har vart som många andra. Men engelskan vill jag bara slippa och inte ha nånting med att göra. Paniken när man sitter en haltimma och kollar utan att komma någonstan på ett gamalt nationellt prov är ingen skön och fantastisk känsla. Klarar jag inte engelskan vet jag faktiskt inte vad jag tar mig till, och så som de känndes idag vill jag inte att de ska kännas en gång till! Orkar inte och jag vill inte. 
Ja och de är ju inte bra de som får hela min värld att inte gå ihop alls. Jag vill bara att ni ska förstå, att du ska förstå. Få en kram och några stöttande ord. Inte tystnad och ett par ögon med avsky emot mig. Det är inte ni som gjort något fel. Det är jag som gjort fel och ni vet inte hur ni ska hantera dom felen. Jag vill bara hoppa över allting som väntar, glömma allt som vart och bara leva i nånting annat!! Jag vill inte vara här, nu.
Här tar jag allt mitt mod jag har och föröker förklara nånting som för mig är de absolut svåraste i hela världen. Och möts av avsky och tystnad.. JAG VILL INTE, JAG ORKAR INTE OCH JAG VILL BARA BORTBORTBORT! OCH GLÖMMAGLÖMMAGLÖMMA! 

Detta blev de mest depprimerade inlägget på länge. Jag ber så hemskt mycket som ursäkt... 


bildkälla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0