tjugohundraelva

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja en massa! Det var mycket som var debuter
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade att sluta bita på naglaran, och de går ju i perioder :p
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej ingen jag kan komma på!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Englad och ja Norge :)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Ett förhållande..
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
13/8.. Men jag vill helst glömma.
8. Vad var din största framgång 2011?
Jag tog tag i de allra svåraste och skaffade faktisk en helt ny vardag.
9. Största misstaget?
Jag sårade den person jag allra minst ville såra så jag förlorade honom. Jag betede mig som en klant och fick betala priset dyrt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja sjuk har jag ju varit! Men inget större mer än förkylning, feber och ja borelian! Men jag har inte skadat mig. Mer än sykiskt
11. Bästa köpet?
Det kan jag faktiskt inte komma på..
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bara onödiga saker! 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sommaren gjorde mig gald. Och M gjorde mig gald! 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fest hos Mange!! 
Vill du ligga med mig då
Coconut tree-sjukt störande!
Melissa Horn, alla sånger
We found love 
I'm sexy and i know it
Välkommen in

Bland annat! 
15. Bästa filmen?
Hmm.. Haha gud va pinsamt jag kommer faktiskt inte på xD
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänk innan jag gjorde.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sånt som jag vet skadar mig själv.
18. Hur tillbringade du julen?
Jag tillbringade den men släkt och familj! 
19. Blev du kär i år?
Ja.. Fast de kom jag fram till alldeles försent. Och innan de tvekade jag. Konstig och korkad som jag är.
20. Favoritprogram på TV?
Vampire diaries, Bron
21. Bästa boken du läste i år?
Hmm.. Boken jag läser nu är bra! Vinter äpplen, som jag bara börjat på. Vecka 36 också mycket bra!!
22. Största musikaliska upptäckten?
House musiken! Och Melissa Horn :p
23. Nåt du önska dig och fick när du fyllde år?
En guldfärgar klocka!
24. Något du önskade dig men inte fick?
Dator.. ;) Eller mer pengar
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var i skolan och på kvällen kom farmor och gratulerade :)
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag inte skulle vart en sånn idiot.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jadu.. Haha kan jag säga Fenny stil bara?.. Väldigt blandat! 
28. Vad fick dig att må bra?
Vänner! Vänner som får mig att skratta och som jag har kul med! :) Sommaren var väligt bra! 
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ö de borde jag komma ihåg.. Men jag kommer inte på någon ;D  ingen jätte speciell iallafall :)
30. Vem saknade du?
Jag saknade Martin när han försvann. Och gör de fortfarande, han gjorde mig glad! 
31. De bästa nya människorna du träffade?
Kajsa, Martin, Amanda och många i Hällevadsholm och så :)


Det var de! :) Det var de året

Du fanns hela tiden, det är många minnen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja jag fanns HELA tiden

2012-01-04 @ 01:06:02
URL: http://jennyyj.wordpress.com/
Postat av: Jenny

ja jag fanns HELA tiden. men inte tillräckligt, eller? :'/ <3

2012-01-04 @ 01:07:09
URL: http://jennyyj.wordpress.com/
Postat av: FÖRLORAT PAPPA & 2 VÅLDTÄKTER

Hej :)

Nu har jag utsett en vinnare i DAGENS BLOGG! Blev de inte du kan du alltid försöka igen!



Lycka till!

Kramar <3

2012-01-04 @ 06:36:59
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: aina [fotoblogg]

fin blogg :)

2012-01-04 @ 10:56:39
URL: http://ainaphoto.blogg.se/
Postat av: Danijela

Hur skaffade du en helt ny vardag? (nyfiken... :))



kram

2012-01-04 @ 12:37:09
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

härlig blogg! :)

2012-01-04 @ 12:41:06
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin blogg :)

Var gärna med i Veckans blogg. :D

http://mallemusic.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-vecka-1.htm

2012-01-04 @ 16:08:21
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0