jag är en bra simmare men drunknar i dina ögon.


Sitter FORTFARANDE och pratar med Amanda och Isack i skype, ska egentligen duscha men Amanda tillåter mig inte :'( Hon ringde mig direkt efter jag kom hem från skid-träningen haha ;) Men skid-träningen blev INTE så bra... Haha först så var min pannlamp så dålig att jag knappt såg mina skidor och absolut inte skid-spåren! Mendans dom andra såg typ hela skogen som i dagsljus...Ja och min stav var sönder så den bara gled iväg när jag skulle ta tag så jag fick diagunala hela tiden och fick ont i benen :'( Sen slockna min lampa så jag fick åka med pappa typ hela tiden.. Inget fel med just de men ;D inte för att jag var världens trevligaste person att prata med just då.. Bra förbannad var jag..... 

Men nej slut skrivet för mig nu! Haha nu SKA jag duscha! varken Amanda tillåter mig eller ej! ;)


Goa raggnings repliker:
-Dina föräldrar måste vara djuphavsdykare när dom har fått en sådan pärla 
-Hur vill du ha ditt morgonkaffe?
-Söt hund, kan man få klappa matte?
-Har du en krona? För jag lovade ringa mamma så fort jag blev kär
-Gullet, kan du flytta på dig för min glass håller på att smälta
-Är de dig jag ska äta frukost med imorgon?
-Känner du lukten av rök? Det är jag som brinner för dig 
-Om du var en tår i mitt öga skulle jag aldrig gråta för då skulle jag förlorat dig 
-Du är en sockertopp och jag är en gottegris
-Jag kan beskriva min smak för tjejer/killar med 2 botstäver, D U!
-Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0