unnar mig


Kom precis hem och sitter och dricker oboy och äter en smörgås och kollar på Jims värld :) Det är inte ofta jag åker hem tidigt onsdag och framför allt fredagar när jag slutar tidigt i skolan. Onsdagar är de nästan alltid något så jag ska stanna kvar i Tanum av någon andledning för att stanna kvar och plugga eller om jag ska träffa någon. Och ja varje fredag så jobbar jag ju ;) Men idag så! Idag unnade jag mig och åkte hem :) Skulle egentligen till Johen man han hade mycket läxor och såå :/ Men ska förmodligen dit nästa vecka :) 

Nu ska jag bara ta de lugnt och kolla film! Ni får ha de så bra :) 

Hade föresten på mig långklänning idag :D bättre bild kommer senare ;) Men de var kul för många kom fram och berömde den!! :) Jätte roligt verkligen :) Och jag tycer den är fantastiskt skön dessutom! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0