tystnaden sa mer än orden


eftermiddagen har gått och jag har fortfarande inte börjat packa, hela familjen är typ redan klara utom jag.. Jag är så otaggad... Åka bil hela dan imorgon och sen åka 5 eller 10 km längdskidor på kvällen, sen kanske till Branäs på fredag och åka slalom, eller på lördag. Om jag inte väljer att stanna på Långberget och bara åka längd. Får se.. 

Nu sitter jag i sängen med datan och har precis kollat på breaking dawn och den var bra! 
Annars har de inte hänt mycket. 

Det jag hade hoppats på ljög. Det som skulle gå fort och smärtfritt var svårare och gjorde ondare än vad jag trodde. Jag trodde att jag skulle mötas av nånting som ville hjälpa mig och som var glad för det stödet jag fixat för mig själv. Men jag möttes av.. Tystnad. 
Jag ser mer än vad du tror! Jag förstår vad du menar och vad du tänker. 
Jag känner mig smuttsigare än på länge. 

Jag ville bara krama dig och höra att du älskar mig. Men du kollade på mig med nån form av avsmak..





bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0