Tidsfördriv

kopierade ett "test" från Jennys bogg :) Tidsförbriv!
ÄRLIGHET:

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - två kanske?
Vad tycker du om kärlek? - Den är fantastisk när den funkar, Funkar den inte kan den vara torterande hemsk.
När kramade du någon sist? - lördags
Kramade du någon speciell person? - nej.
Har du svårt för att bli kär? - ja jag har svårt att erkänna för mig själv att jag är kär.
När kysste/hånglade du med någon sist? - ska jag vara helt ärlig.. Lördags.
Är du singel?- Ja
När fick du senast en komplimang? Mins inte exakt!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös- Nej 
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? – jao..
Gjort något riktigt dumt? Ja, mer än en gång!!
Gjort något du verkligen ångrar?- Ja!
Varit nykter på nyårsafton? – Ja de har jag?
Åkt ambulans? – Nej
Gjort nåt olagligt? - haha säkert!
Blivit polisanmäld? – Nej?
Slagit ner någon? – Nej jag har svårt för att slå någon! Även fast jag bra gärna hade velat de!
Skämts över dina föräldrar? - Ja de har jag nog
Skämts över dig själv? - Ja
Tar du droger? – Nej?
Dricker du? – Ja de händer.
Vad har du på dig när du sover? - De beror på, oftast bara troser när jag är hemma, men iblan tröja, natt linne eller lätt pyamas
Vad hatar du verkligen? – förvirrande känslor 
Varit kär? – Ja de har jag..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – ja.
Är du ensam nu? – På mitt rum, ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Fick dig att gråta? – Inget namn..
Du delade en cigg med? – Hm, haha mins inte..
Du gick på bio med? – Haha mins inte sist jag var på bio! Sjukt längesen iallafall!

dom senaste 48 timmarna har du..

Gråtit? – Ja
Kramat någon? – Nej
Pussat någon? – Nej
Köpt någonting? – En mössa, eller de var pappa..
Sjungit? – Nej
Saknat någon? – Japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0