sing sing!


Sitter för ovanlighetens skull och pratar med Amanda, eller vi sjungar.. Och så är de en som heter Albin med också och han tycker nog vi är bra störda! 
Men jag ska strax gå för jag vill sovaaaaaaaaa! Men Amanda tillåter mig inte som vanligt :'( kommer tvångs stänga datan snart jag lovar! För igår blev de ju inte så tidigt... SKA SOVA!! 

Imorgon är de skola och de är förintellsens dag så vi ska kolla på film hela dan, eller efter första lektionen som är gympa. Så jag som slutar klockan 12 imorgon egentligen slutar imorgon 13.20..... Surt men aja ;) Sen ska jag jobba hoppas de händer nånting som gör de liite roligare! Hahaha! Ja och sen på kvällen vet jag inte om de skulle vara Mackan på crusaders, haha har inte riktigt fattat xD 

Ha de så bra! Talas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0