shop shop shopping!


Veromoda, 50 % före 459 kr (älskar den!)

H&M 299 kr (stor, snygg, rymlig riiktigt nöjd!)

Lindex rea-199 kr, före rea 299 kr. (den är snyggare i verkligheten!) 

Din sko rea-299, före rea-ingen aning... (dom är snygga, dom är sköna, det är äkte skinn och mamma älskar dom!)

blå bh, rea-75 kr, före rea-179 kr. brun bh, rea-99 kr, före rea-179 kr. t-shirt, rea-50 kr, före rea-99 kr. linne-79.50 kr.

Det var inte allt jag köpt! :) Massa mer små saker. Ringar, örhängen, en donut till håret, nessisär, lite smink saker oxh ja lite sånt ;) 
MEn jag är iallafall riiktigt nöjd med allt! :) Vi åkte hemmifrån nio och kom hem halv fyra.. Och vi var bara på Nodby! Jag hade huvudverk och jäkligt ont i föttrena..! Men med mina nya skor kommer jag absolut inte få de!! :) Super sköna!! Och klänningen, MUMS! Har på mig den nu och guud den är underbart skön! Och otroligt fin :)

Och de var skönt att komma från huset. Även fast jag förstod att jag känner mig trygg hemma, allt kom tillbaka. Jag orkar inte..
Nu ska jag in till teven och kolla på två program :) Bland annat The Voice Sverige, bra nyfiken på de programet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med shopping och vad mycket du fick med dig :)

2012-01-05 @ 09:56:02
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0