säg de så jag hör!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2799795/fanny-blogg?claim=xavdn7qc93s">Follow my blog with Bloglovin</a>
Ja nu var de roliga slut :) Jag satt i soffan och gap skrattade mellan en snarkande mamma och en pappa med mina wezc hörlurar som ligger med datan i knät och kollar på något annat program på datorn.. 
Jag blev road av teatern iallafall!! ;) 

Nu ska jag inte göra nånting! Kolla in i data skärmen i några timmar skulle jag tro.. Och imorgon ska jag inte göra nånting, och inte på lördag heller.. Haha jag utyttjar tiden totalt detta jullov! De värsta är ju att jag inte kan komma tillbaka till skolan nästa vecka och säga att jag är trött.. Eller jo kan kan jag ju! Men de skulle vart ootroligt konstigt med tanke på hur mycket jag har vilat ut mig detta jullov!! ;) 

Hoppas att ni har de bra! Att ni har fint väder och massor med kul att göra! ;) Pöss

Jag vill att du försvinner ur mina tankar nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0