säg aldrig aldrig


Ja av väder prognosen att dömma så kommer de ju vara vinter åtminstone en vecka framåt. Den blev sen, men nu är den faktiskt här! Det är massor av snö och faktiskt några minus grader :) 

Nu ska jag strax stnga av datorn för idag, vill inte ens tänta på hur svårt de kommer vara att komma upp ur sängen imorgon.. Haha natten som var nu så hade jag till och med svårt att vända mig i sängen, känner mig som en gamal tant.. Väldigt rolig träningsvärk asså! NOT!

Imorgon är de skola igen, och jag är inte taggad och vill bara ligga hemma. Har dess utom glosor som jag inte ens kollar på alls! Toppen ju!? Nej... 

Nu ska datorn stängas av! Jag orkar inte hålla mig vaken mer asså! 



Jag ville bara.. Få en kram. Få höra, "Men lilla hjärtat, det är ju bra att du får hjälp. Och vi finns alltid och kan stötta dig! Lilla gumman..." Men fick istället ett, "Jaha? Vadå har vi gjort nåt fel? Vad handlar detta om?" Och sen en obehaglig tystand. 
Jag skule kunna berätta för hela världen, hellre än för er. Och det var de värsta jag gjort på länge. Och kännslan av missnöje och fundersamhet mot mig sitter som fast klistrar på nät hinnan precis hela tiden. 
Tystad kan tolkas på olika sett. Men jag såg precis vad du menade.. Och jag vet inte hur jag ska hantera den. 
Jag ville ju bara ha en kram och stöttande ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0