Redo


Ja nu har vi här hemma vaknat och ska strax åka, om en halvtimma.. Och jag har inte ens bytat om xD goood! Men de värkar som att min enorma packning är klar nu iallafall -.- Jag skämms när jag säger tre väskor, två påsar + data väska.... Men då är de skor, stora vinterkläder, alla träningskläder och vanliga kläder, yeah jag är en bra packare! MOT! 

Men nu måste jag snabba på! Ni får ha de så underbart! :) Jag uppdaterar från dator om vi får tillgång till internet annars så skriver jag nåt sms :) Och ja de prukar ju publiceras två gånger, har ingen aning om varför! Men så att ni vet att de krånglar.. Och den första meningen jag skriver på smset blir överskriften på inlägget, cp! 

ha de underbart iallafall!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0