Please..


Kom precis hem :) Vart jobbigt trött hela dagen så de var skönt att bara få komma hem och inte stanna kvar i Tanum. Dagen har ändå gått fort, matte genomgång sen ett "möte" både skönt och.. jobbigt. Men jag SKA klara detta!! Jag skulle kunna säga till hela världen, berätta allt! Till alla på hela jorden förutom er.. Men jag ska ändå... 
Sen var de svenska och träning inför nationella och ja sen sista var de SKV då är de bara klassen och mentorerna men kan ha klassråd och sånt :) Men idag så pratade vi om självförtroende och självkännsla, bland annat så skulle vi skriva en bra sak om varje person i klassen :) Gud jag tycker sånt är bra! Sara gör vår klass bättre :) (Sara är vår nya mentor) Nu ska jag baaaara ta de lugnt!! Kolla på tv och bara slappa, eller jag ska packa också men.. ;) Mamma och David åkte precis till Tanum till optikern så jag och Albin är ensamna hemma. Och när dom sen kommer hem har jag nånting jag ska berätta.. Jag hoppas på det bästa... 

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du gillade det! :) Skall se om jag kan göra något liknande igen, kanske med något annat tema eller övning. Dock blev det lite rörigt idag hehe så vi får se om de går att fixa :)



/Sara

2012-01-18 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0