orden som inte fick sägas, orden jag inte ville höra

Sitter och talkar med Amanda (det ovanligaste som finns....) Jag packar lite för imorgon och ja inte så mycket mer.. 
Och ja just!! Jag fick ett väldigt intressant och fint majl förut! Gud att något som vart ens vardag kan ändra sig med så mycket vilja! Det har vart starkt, det har vart jobbigt! Men ändå om jag kommit ifrån de såhär mycket så vill jag  inte glömma de som vart. Jag vill komma ihåg vad jag tog mig ur och bort ifrån. Nu får jag till och med chansen att hjälpa andra, folk som tror dom är helt ensamna om samma sak, precis som jag trodde. Och de kanske jag var? Jag har aldrig hört eller träffat någon med exakt samma problem som jag hade. Eller vissa saker finns ju fortfarande kvar. 
Förstår att vissa av er inte fattar någonting nu! Men jag har haft många jobbiga år i tystad, utpressningar på internet bland annat, shit fattar inte att jag skrev dedär! Men ja.. vilken typ av utpressning vill inte säga än vad de exakt handlar om. Men när jag är mogen nog så kanske jag lägger upp de här. 
Det har iallafall varit väldigt hemskt och jobbigt. Och nu när jag ser på de nu så var de hemskare än vad jag tycket själv när jag var inne i de. Det var min vardag och jag kände mig dömd till de livet. Och nu lever jag inte så längre!! Det är som ett mirakel, fast jag vet att det var jag som tog steget till en förändring.. 
Jag blev glad för mailet iallafall! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0