och då hälsar jag godnatt

Ja klockan är två och jag har absolut ingen anledning till att vara uppe längre! ;) 
Har haft en bra kväll med skypande med Amanda :) Alltid lika trevligt! ;) Ska föresten träffa henne på måndag! Eller imorgon om vi ska vara petiga.. ;) Ska bli skönt att komma utanför huset :) Och sen ska jag försöka komma till Hällevadsholm samma dag också :) Ja på måndag alltså ;) Ska bara ringa mormor och fråga om dom är hemma på måndag :) Annars går de förmodligen inte :p Men jag vill verkligen dit! :) Hoppas allt funkar med bussar också! När jag kommer med buss till Tanum från Amanda och ska byta till en buss mot Hällevadsholm så har jag en minut på mig att byta, eller den ena kommer 17.29 och den andra går 17.30, tajmat men de gäller att ingen av bussarna är för tidig eller försen! 
De kommer säker gå fint :) 

Haha bjuder även på en bild på tårtan mamma hade med från jobbet idag! Man får en tårta när man fyller år men mamma tog aldrig med en tårta då utan sparade de tills hon skulle sluta, men sista dagen hon jobbar, ja då är ingen annan i familjen hemma för så är vi i Långberget. Och hon ville inte äta en hel tårta själv.. Så hon tog med sig en tårta som ni ser! Idag. Med Hallo Kitty på! Haha vi frågade om hon hade tagit den för att ingen ville ha den eller om hon valt att sätta på Hallo Kitty? Haha hon hade valt de.. Otroligt god var den iallafall!! ♥ Mamma kan hon! :) Sorjligt att vi aldrig får sånna tårtor, bakelser mer :'( jag sörjer även att de inte mamma kommer hem med semlor mer :'''( Sorjligt!!!

Nej nu ger jag er alla en godnatt kram! Ni hör av mig imorgon, förmodligen kväll som vanligt ;) Om ni undrar varför jag inte är inne på datan på dan när jag ändå inte gör något, så är de för att jag inte kan sitta vid datan både hela dagen och hela natten! De är alldeles för mycket som de är att sitta hela natten..! 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: helena

nu har jag lagt till dig på bloglovin. Säg till när du lagt till min blogg :) Kram

2012-01-08 @ 08:27:45
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt tårta :D

2012-01-08 @ 10:25:59
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0