"och ändå fick hon namnet fröken svår"


Trött som ett as och vill bara bort och ifrån, helst ifrån välden bar ett litet tag. Gud de är alldeles för mycket i mitt huvud!! Så mycket jag vill men när jag väl har tid för sånt så är jag så trött att jag bara vill TA DE LUGNT. La mig faktiskt i sängen förut och läste lite, men sen kom jag på att jag måste göra klart ett styrke-program till gympan. Så där tog min lilla frid slut! Sen när jag skulle skriva ut programet så passa jag på att skriva ut lite andra bilder som hamna på min dörr. Japp. 

Jag vill hopp, hopp, hoppa här ifrån. Men nej! Lever man livet lever man med pressen, ur änkelt! 



Du kanske sa nånting som ingen alls förstod
Och som du ångrade men som du ändå sa
Du kanske gick ett steg för långt för dom försoffade
Så att dom inte såg att det var bra

Du ville ändra på dig själv och på din värld
Men fick då ofrivilligt se att den var seg
Livet är en dans på rosor
Men det är en dans med svåra steg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0