kort och smaklöst


Och då menar jag inte mina kläder idag utan detta inlägg. För kläderan var inte smaklöst utvalda. 
Men ja! Hej ska man väl börja med om man ska vara saklig, vilket jag inte är just nu. Vill bara bryta alla männskliga regler och skulle velat gå och sova bort hela dagen innan jag ens hade kommit upp ur sömnen i morse. Och den käsnlan avtog heller aldrig. Nu är jag helt slut och tänkte bara lägga upp ett enkelt snabbt inlägg för just nu vill jag in till teven och kolla på familjen annorlunda som redan har börjat. 
Dagen har när jag tänker efter faktiskt inte alls vart som alla andra. Några killar i min klass var nära på att bli polis anmälda för att ha lagt till vekarien på Facebook och frågat henne om hennes bil och om hon var kompis med en i klassens systar. Riktigt skummt var de! Och ja hela klassen blev väldigt förvånade och väldigt emot när de pratades om polis anmälen!? Ja sen kom Angelica och hälsade på, roligt att se den söta tjejen! Och Elin var inte i skolan men hon hörde av sig och sa att hon hade feber! ;) Och efter skolan var jag på möta. Jobbigt och väldigt jobbigt, möte. Men på sikt och framöver och nu, är de väl en possetiv reaktion.  Men svårt och jobbigt är det! Även fast en lättnad just nu sveper in mig. En sak avklarad och jag kan nu slappna av. Och tack, för att ni.. Förstod, tack för att ni log med leénden som ville mig väl. 

Nu ska jag springa in till teven men först vad de är jag bär på bilderna: 
Mössa // Gina Tricot. Halsduk // Bik Bok. Blus // Gina Tricot. Klocka // Ur&Penn. Jeans // Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0