jag vill aldrig mera tro, vill aldrig mera luras


Har ni haft en bra helg? Hoppas ni har sovit ut ordenkligt så ni orkar veckan framöver! :) Jag fick mig faktiskt en sov mogon idag och tänkte snart krypa till kojs igen, halv tio ska datorn av! Jag lovar! ;) Imorgon väntar början på veckan och de sista jag behöver imorgon är trötta ögon! Men om de mot förmodan skulle bli så att jag är sömnig första lektionen är de ju en väldig tur att de är en gympa lektion med boll sport. Så man får vakna till lite.. ;) 
Ja mer än att sova och kolla på film har jag inte gjort idag. Riktigt skönt att inte göra nånting! Röra sig i zlowmotion och inte ha den miska brådska och tvång att göra nånting! Det jobbigaste är ju att tankaran har fritt fram att tränga sig på då.. 
Just nu så sitter jag ny-duschad i min fina morgonrock som jag fick av Elin :) Som hon köpt i Kina! Riktigt fin är den! :) Nu ska jag måla naglarna, om ni undrar oerhört mycket! ;) 
Godnatt på er. 

Jag förstår inte? Hur jag efter alla dessa gångar fortfanade kan gå på sådana änkla trick?.. Att jag fortfarande kan låta mig luras gång på gång..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0