jag skulle ha sprungit.

bildkälla
Hoppas ni haft en bra dag! Min har vart händelselös faktiskt. Haft sovmorgon och sen kollat på film bara :p 
Nu ikväll händer inte så mycket heller, säker tv eller något :) Har faktiskt ingenting planerat på hela veckan! Otroligt skönt :) Ska försöka komma till Hällevadsholm iallafall, saknar alla!! 
Ni får ha en bra kväll allihoppa :) 

Det är förlorat. Jag förlorade dig. Jag förlorade dig och jag förlorade respekt, för honom. Jag förlorade. Din besvikelse är de ända jag kan tänka på. Jag blir galen!! Jag vill inte!! Jag vill att synerna ska försvinna!! Jag vill att de ska försvinna!!.. Jag mår illa, jag mår dåligt. 
Du förstår inte hur det var. Men jag förstår såklart din besvikelse. För ja jag antar väll att alla fel som gjordes är mina. För jag gjorde väll allt bara fel!! Precis som vanligt. 
Jag är sönder. Han gjorde sönder mig. 
Du förstår inte. Kommer du aldrig finnas vid mig mer? Är du borta!?... 
Du är borta pågrund av mig och mina misstag som bara leder till förstörelse för mig själv. Jag gick sönder den stunden.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

nice bild!

2012-01-02 @ 22:04:43
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0