jag ska dansa fasten hjärtat brister


Hallo hej på er! Idag är de dagen torsdag vilket betyder att de är fredag imorgon och då är veckans skoldagar slut! Fy de är jobbigt i skolan nu. Trött hela tiden sitter bara och väntar på att tiden ska gå liite fortare och att jag ska få komma hem och ta de lugnt. Lektionerna känns längre än nåågonsin! Får glädja mig med att vår-terminen går snabbt, även fast just denna vårterminen är den viktigaste perioden hitills i mitt liv! 

Just nu sitter jag i sängen med datorn och lyssnar på P3 :) Mamma är strax klar med maten tror jag med :) Gott! 

Dagens: Blus // Vero Moda. Jeans // Gina Tricot. Hade även klocka och örhängen men tog bilden innan jag tog på de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0