jag säger, HEJ!



Haha jag och fina Elin fick bjuda på oss själva lite tycker jag! :D haha undra om hon håller med.....? ;) Haha riktigt snögg är hon iallafall!
Nu har jag precis pratat lite på skype med Amanda samtidigt som jag valt ut kläd-förslag tills imorgon och försökt plugga lite, utan några resultat! Tror jag stannar kvar på läxläsning imorgon efter skolan så jag får plugga lite då! Har historia prov på andra världskriget på fredag nämligen.. Mums på dee!! Tycker faktiskt de är väldigt intresant om just andra världskriget, men att man har pressad tid och ska få betyg på sin kunskap gör att allt blir mycket mer pressat och de blir inte lika intresant längre tyvärr.. :/ Men jag ska göra mitt bästa! 

Nu ska jag päsa lite och sen sova! Puss och godnatt på er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0