jag passerade ytter-dörren


Hej på er! Ja jag och familjen åkte till Tanumstrand till sportshoppen förut för att Albin behövde en ny jacka. Ju längre bort vi kom desto bättre kändes de. Fyfan va hemsk att åka förbi där jag aldrig vill vara igen..
Men Albin fick tag på jacka iallafall, och pappa ett helt vinterställ, en jätte mordern jack, trodde jag aldrig om honom! :o Haha jag fick med en vit mössa också :) Sen så åt vi på Rasta också, gott! 
Nu har jag precis packat en väska med lite saker för imorgon då åker jag till Fjällbacka för att träffa Amanda! :) Ska bli jätte kul! :D och sen åker jag och sover i Hällevadsholm :) Så de kommer nog bli en bra dag, kväll! :) Sen åker jag hem från Hällevadsholm på tisdag, förmodligen vid fem :) 

Annars idag innan vi åkte till Tanumstrand så har jag bara kollat på tv, och faktiskt läst lite ur en bok! Duktigt av mig att komma ifrån tven.. ;) 
Nu ska jag, ja jag har ingen aning! Pöss

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

thank you! :D

2012-01-08 @ 19:04:51
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

grym bild!

2012-01-08 @ 20:32:56
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0