im back

Jag sov på Älgemon inatt, försökte övertala mamma att jag skulle få sova hemma.. Hon gav sig inte men kraven på att jag skulle sova där var att jag skulle få sova på en annan säng, att ingen skulle väcka mig idag och att nästa gång vi ska sova där så ska jag få sova hemma. Så jaja jag fick väll åka med då.. pluset var ju att min dator kom i fredags så pappa hade tagit med den till Älgemon :D så jag har fört över bilder och så :) Men nu så håller jag på att ladda ner massa saker som skypa, spotify och bla,bla,blaa! Nu ska vi strax äta middag, och jag MÅSTE duscha!! Klockan fem så åker vi på Bullar-revyn! :) Åh de är en av dom största höjdpunkterna på hela året!! Ska bli så kul :) Jag ska försöka få med kameran och ta något kort som kan hamna här :) 

Ha de så bra nu!

Bilden är på min igår i de lila skenet av sol-nedgången :) Det är de bästa med Älgemon, att det är så fint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0