hej mitt vinterland




Hej hej på er. Sitter och pratar med Amanda i skype men strax så ska jag byta om till skid-ställ och åka till Tegen och för första gången denna vinter skidor här hemma i Bullaren :D inte sådär jätte taggad eftersom inte ens min träningsvärk från långberget är helt borta än.. Haha men men de kan inte hjälpas! Träna ska jag idag!
Skoldagen har vart rätt så jobbig! Eller ja maffiga lektioner, matten och engelskan var väll de jag syftade på, svenskan slapp jag för jag skulle på ett "möte", värre möte kommer de bli.. jag vill INTE!!! Ja sen när jag kom tillbaka lite smått dyster och så så var de träslöjd och mitt humör vände faktiskt en aning! Haha galna killar kort sagt.. Otroligt att Läraren klarar av oss asså xD men de var skönt med lite trams och så, jag glömde bort för en stund de jag var nere för om man säger så. 

Åh snön är faktiskt lite underbar, iallafall när den var längtad! Fast sommaren lockar ju som alltid.. ;) 

Dagens: Halsduk // Gina Tricot. Kofta // Gina Tricot. Linne // H&M. Jeans // Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0