jag skulle kunnat stanna, mycket längre.




Detta är från vänster Anita farfars fru, jag, Albin, David, pappa och farfar. Ja de är vi som bott i samma stuga och helft tillsammans hela helgen. 


En utmattande och stretchande Fanny efter ett kvälls-pass i spåret. 


Branäs i liften. 

Haha ja jag ser grå-hårig ut.. Men det är frost, det var väll -12 grader så inte så farligt men håret froster fort och där säg jag ut som ett troll!



Ja nu är jag hemma, och jag vet att de inte blev någon uppdatering :/Men internetet i stugen funkade inte och sms inlägg gick inte heller eftersom att såklart skulle pengarna på mobilen ta slut.. På mina fria sms kan man tyvärr inte skicka mms :/ och de är mms jag skickar när jag skriver inlägg, soo. Men jag hoppas ni klarat er! :) Vilket ni absolut har. 
Ja jag har haft en bra helg, mycket träning så jag är väldigt trött och musklerna värker i hela kroppen. Har till och med träningsvärk i senorna runt hals-strupen och i hela nackan, och i händerna också! Haha ja och en förfärlig värk i lår och knä-veck, haha träningen känns om man ska utrycka de så.. ;) Sammanlagt har jag kört 5.7 mil ungifär sen i torsdags. Så jag tog en mil i torsdags när vi kom fram, 1.25 mil i fredags efter vi vart i Branäs och åkt slalom jag, pappa och Albin. Och igår körde jag 3 mil och idag 5 km innan vi åkte hem. Jag är nöjd men mer skulle ju inte skadat att vara stolt över ;) Skönt att äntligen få träna i spåren iallafall. Haha ja och när jag kommer hem så är de lika mycket snö här!? De har snöat hela 10 cm så vintern har äntligen kommit här hemma också! Hur länge den stannar vet jag inte.. 

Ja jag borde ju känna mig fräch, smidig och glad nu när jag kommit hem efter en helg mad en massa träning. Men de känns konstigt nog helt tvärt om.. Kroppen känns större och inte alls smidigare, jag känner mig inte alls tränad och bra så sett, kroppen känns om möjligt annu mer fulare i spegeln nu än när jag åkte.. Jag borde inte klaga med jag är inte ett dugg glad. Jag känner mig tvärt om jätte nere och skulle bara vela dra täcket över huvet och bara sova en månad eller två just nu. Helgen skulle ju ändra på de och ja de var ju skänt att få komma längt bort, men att komma hem igen gjorde ingenting mycket bättre. 

Ja bilder bjuder jag ju också på! :) Från både skid-spår och slalom backe. Utsikts bilderna är även fantastiska! Utsigten irl är unnu mer underbar kan jag ju säga! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0