fuck off Δ


Tja, Kom hem för typ en timme sen, har vart på Mackan eller a Crusaders som de ska vara nu i tre veckor. De sög rätt mycket! Vi var typ 5-6 pers, de fanns inget att göra, kolla på Viktors epa och spela kort, efter Viktor och Ante fick åka hem till Anta och hämta en, för dom hade ingen där.... Ja de var väll de.. Sen var de några andra där och typ mekade också för de kan man göra där. Ja de var en väldigt rolig kväll! Jenna var iallafall där så jag var inte ensam tjej :) 
Ja dagen har gått, och är nu över. De är ju förintelsens dag idag. 67 år sen judarna i Auschwitz blev fria. Så vi skulle sen på en film om just koncerntrations lägret idag. Fyfan vilken jobbig film.. De var 6 personer som berättade hur de hade vart för dom att vara där, det var då riktiga "berättelser". Fy den var riktigt jobbig att se! Jag grät faktiskt inte men det var nära många gånger! Så sjukt hemskt.. Ja börjar jag skriva om filmen nu så kommer jag inte kunna sluta! Så jag gör inte de nu... Men ja den var riktigt jobbig och ja jag kan inte släppa den! Obeskrivligt hemskt, och då menar jag obeskrivligt! 

Men till något roligare! Imorgon ska jag till Torp, det som är tråkigt med de är att jag egentligen skulle med Amanda till Överby! Men jag fixade inte så jag kunde komma hem -.- Blev bra sur! Men jaja... Jag kommer iallafall iväg nåntans? 
Nu ska jag sova. Puss 


Jag har väldigt lust att bara säga nånting nästan tasktigt. De är nästan så jag vill skratta över hur jag faktiskt har tänkt. Vad jag nästan fantiserat om. Du är fan ingenting.. Och vill du mig något så är du faktiskt inte värld de du vill ha.
Skratta kan du göra, högt om du så vill. Skratta över vad jag känt, vad jag försökt att tro skulle kunna hända.

Du är som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0