Du gör min dag!


Halloj! Idag har jag vart i skolan då, de var helt vanliga lektioner från start och vi har fått reda på vilka dagar nationella proven är.. Dom skrämmer mig!! Men jag ska kämpa! 
Efter skolan gick jag med Linnea, Felicia, Matthew och Jacob till pizzerian för jag hade inget att göra innan klockan tre då Amanda anlände till Tanum för att träffa mig! :D är med henne mycket nu och hon är faktiskt en av dom närmaste vännen just nu, vi pratar om ALLT! Och vi skrattar HELA tiden! Haha du gör min dag Amanda! :D Ja vi åt sallad och sen gick vi hem till Kevin och lekte runt xD Amanda var tvungen att kolla hans lossasfiskar! Haha sjukt! Men hon är som hon är och jag gillart! ;) Ja sen så satt vi och fjantade oss och kollade på massa bilder från mobiler typ :p sen åkte jag hem med pappa vid kvart över fem :) 
Och ja nu har jag bara duschat typ :) Ska bara ta de lugnt nu :) Dunka musik bland annat! ;D kanske lägger upp något sen men vet inte :) 

pannband // Indiska. halsband // H&M. shorta // Lindex

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, men han sköter dom inte så bra som du ser, så jag måste ju se till att han gör det!

Haha puss <3

2012-01-11 @ 20:48:11
URL: http://freax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0