don't fucking tell me what to do




Kom precis hem från skolan, helt död, idag med konstigt nog? Nej men de har vart en små jobbig dag faktiskt.. Läsförståelse på både svenska och engelska, eneglskan var sjukt svår och jag typ satt och grät, fyfan vilket ångest jag har inför nationella.. Om jag inte klarar eneglskan vet jag inte vad jag gör..! Fyfan.. Sen var de ett oförberett prov i matte, det var ett gammal nationellt prov, lite ångest där med när allt bara rörde till sig! Fan. Och i svenskan var de också ett gammalt nationet prov, både läsförståelse och uppsats som vi skulle börja med. Och sen var de träslöjd och de var jag väldigt trött... 
Usch ingen rolig dag. Vill bara till långberget nu och ta en paus från skolan, och vi har vara gått 4 dagar sen jul-lovet!? Herregud.. 

Nu ska jag bara ta de lugnt, har såklart plugg att göra men.. 

Don't fucking tell me what to do - Robyn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0