det väntar värre

Ja nu kom jag precis hem :) Förlåt för att de inte kom upp något blogginlägg från mobilen och ingenting.. Dålig stil av mig!! Skulle lagt upp ett igår kväll tänkte jag, men när jag skulle börja skriva så hade jag inget T9!?!?! Och jag har fortfarande inte fått tillbaka de!? Vet att man ska trycka in * (stjärna) på sony ericsson men de funkar verkligen inte! Och jag orkar inte skriva utan T9, eller de tar hundra år.. :( 
Nu sitter jag och pratar med Amanda och Kevin på skype, fast jag egentligen borde packa upp min västa.. Haha de får vänta ;) 

Imorgon är de skola och guuuud vad jag är taggad.. Haha de lät inte trovärdigt och de är de inte heller!! :(

Annars har jag haft de bra när jag vart borta! :) Var ju hos Amanda igår och vi var ute och gick en lång-promenad, gjorde traktorspår i snön och pratade en heel del :) Sen åkte jag till Hällevadsholm i det värsta snöandet så bussarna var as försenade :( Men jag kom fram! typ 20 min försent men ändå ;) 
Sen så var jag med Evelina och sara på kvällen :) Och idag har jag inte gjort så mycket, gick med mormor till äffären :) Haha alla i Munkedals komun började ju skolan idag!? Vilket jag inte hade räknat med.. Hahaha sjukt surt!! 

Nej nu ska jag packa upp väskan! ;) Ha de bra! :)

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

söt!

2012-01-10 @ 21:02:11
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: HANNA

hoppas du haft en bra dag än så länge? :)

2012-01-11 @ 15:40:59
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0