det här är vad dom säger


Hej på er, nu är måndagen denna veckan avklarad, och jag är helt slut.. Fast de var jag redan efter första lektionen, gud vad ett gympa pass kan vara jobbigt ibland.. Hahah min kondition är EJ på topp... Haha handoboll som inte ens är jobbigt liksom!? Också ska jag till Långberget på torstag på STEN hård träning på längdskidor! Tre mil varje dag helst!? Huuur i H**VETE ska de gå!? Hahaha guuuuud!! 
Resten av dan har gått bra iallfall :) Men jag gillar inte bunten med böcker som fick följa med hem....... Usch på den! :( Jaja får väll slå upp någon av böckerna och kika lite strax! Sen ska jag kolla på saknar dig! Lite belöning får de bli då ;) 

Hoppas ni haft en bra måndag allihoppa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0