de man har förlorat kan bli svårt att få tillbaka.

Okej rubriken har inget med bilden att göra och inget av dom har med inlägget att göra! ;) Men jag är faktiskt lite stolt över bilden jag tog idag faktiskt! Snacka om att komma nära.. Med ett fönsetr imellan men ändå, väldigt nära! 
Ja de är väll den enda händelsen som hänt idag.. Jag vaknade tolv och har sen dess bara kollat på tv! Och ja dushat också! Gud jag har fått så mycket gjort! Precis som igår och i förr går.. Men imorgon ska jag iallafall kanske till Nordby Shoppingcenter och handla lite, OM de inte är för dåligt väder.. Får hoppas på skapligt iallafall? ;) 

Ja och nu ska jag förtsätta med tv tittandet :D Börjar ju så många bra program nu efter nyår så jag hinner ju knappt med något annat! Eller så har jag absolut ingenting annat att göra..

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Haha vad söt ekorre :D

2012-01-04 @ 09:05:30
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0