dansa med vapen


Jajjamen! Det är torsdag och klockan är snart åtta! Och jag väntar på att Amanda ska kolla klart på något program så vi kan snacka på skypa ;D haha det är mitt liv! 
Idag har jag haft lektioner bara ;) Hade bild också! Har haft musik i två teminer nu och ja de var höög tid för bild nu!! Jag gillar bild! :) Musik är ju också kul men de var ett bra tag sen bild nu. 
Sen hade jag ju klart showbiz som alla torsdagar :) Vi skrev upp alla förslag till nästa show och de blev typ 30 saker!? Haha guud! Men jag skrav iallafall upp mig på att jag vill sjunga solo :) Ända problemet är låten! Den har inte kommit till mig än.. Eller ja jag vet inte vad jag ska sjunga helt änkelt :( Har ni nåt förslag kanske? Isåfall får ni gärna dela med er :) 

Imorgon ska jag till Amanda efter jobbet, ska sova där :) Tar en buss från Tanum :) Vet inte riktigt vad vi ska göra? Det vi är bäst på? Vara galna!! ;D  haha ni får ha de bäst! 

Donut till håret // Glitter. örhängen // Ur & Penn.  halsduk // Gina Tricot. kofta // Bik Bok. tröja // Vero Moda. jeans // H&M.

för vi dansar med vapen, utgång är framgång
då blir det vållande till annans död på ditt dansgolv

Kommentarer
Postat av: Matilda - livet som bloggare

jag följer dig, fick nummer 9 säg till vilket nummer du får när du ska följa mig! kram!

2012-01-12 @ 20:12:43
URL: http://scenbloggen.com/matildaisaacs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0