Bullingen järe't igen!

OM DET MÖJLIGTVIS ÄR NÅGON SOM SKA KOLLA PÅ BULLARREVYN I ÅR SÅ BÖR HAN ELLER HON KANSKE INTE KOLLA PÅ BILDERNA SOM ÄR FRÅN REVYN.










Ja många bilder blev de! Haha dom är dock i väldigt blandad årdning men.. ;) Jag har i alla fall njutit! Jag har gråtit, inte av sorg utan att hela ansiktet är i en ända stor skratt grimars, hahaha ändel grejer är så sjukligt bra!! Hahaha ja heller hud! Och momor skrattade heela pausen åt bilden med tjejen som har en strumpa över huvudet xD det var för att få bort rynkor, hahahaha om ni inte uppfattar de som kul så måste ni se de själva! För de var otroligt kul!!! Hahahahah!! 

Ja som ni förstår så har jag haft en toppen kväll! :) 
Nu ska jag kolla på en film och sen sova :) Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0