be strong girl

Överskriften har Kenza intatuerad på sin arm, jag gillar den meningen! Och den passar väldigt bra till detta inlähgget. 

Jag fick syn på en blogg idag. Emelie som hon heter Kommenterade ett inlägg här på min blogg och skrev att hon skulle lotta ut "dagens blogg". Jag började läsa lite på bloggen och de visar sig att Emelie är en tjej som blivigt våldtagen två gånger och även mist sin pappa. Alltså en väldigt djup blogg om man säger så. Och jag tycker att hon är så sjukt stark!! Som går ut med de så. Hon vill hjälpa andra som kanske uppleft samma sak eller mår dåligt. Ja speciellt tjejer då. Och jag bliv träffad! För jag tycker att hon gör så rätt! Jag vet.. Lite om sånt här. Och detta borde jag väll inte skirva för jag kommer ångra de men jag har iallafall inte gått ut med de som hänt mig. Jag kanske gör de snart. När jag är stark nog och känner att de är rätt! Men hon har gjort de! Och hon är sjukt stark!!

Ni hittar hennes blogg HÄR
Be strong girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0