året känt som 2011

Jag tänkte ta en liten sammanfattning av mitt år 2011 :) Både i text och bilder, (texten till varje bild är över bilden) De blir i någorlunda ordning men de är ju inte precis allting! Bara lite små favoriter och saker jag kommer minnas :) Mitt 2011: 

Mitt 2011 började, liksom mitt 2012 kommer börja. Med en resa till snö och skidträning. Nämligen till Långberget :) Förra gången jag var där fick jag facktisk åkt mycket! Och iår måste jag åka ännu mer eftersom jag inte åkt NÅGONTING denna vintern.. Om de vart vinter ens? -.- Men jag älskar långberget! :) Mycket bra träning och fantastiska spår! Sen är de också en paus från allt annat ett par dagar :) 


Haha tycker inte om att gå tillbaka i bloggen och se vad jag skrev då! Det man skriv då ser så löjligt ut nu.. Jag kommer trycka samma om detta om ett år men ;)
Ja men i början av året, januari, februare, hände de inte så mycket. Jag tränada skirdor så mycket jag kunde, pluggade och ja det var inte så mycket mer än de som de fanns plats för. 
Denna bilden tog jag i Jannuari :) Kläderna ihop såg ju faktiskt bra ut! 


Åh vad vintern va fin förra året! I år tvivlar jag på om de kommer komma någon vidare vinter alls.. Men gud vad vi använde vintern förra året! Vi var på älgemon ofta och åkte skridskor och körde fyrhjuling på isen också såklart tränade jag myycket skidor! 


Och sen var de mitt måls dag! De jag tränat så mycket till! Nämligen kort vasan. Och de gick fakiskt bra! De är jobbigt men kul! Både långberget och kort vasan är roliga resor :) Mycket roligt folk! :) Bara de liksom ;) 
Men jag är nöjd med förra årets lopp! :) Väldigt nervös för de som snart kommer... 
Här är en Fanny som är otroligt slut efter att precis kommit i mål och tillslut fått satt sig på bussen för att åka och hämta överdragnings-kläderna i en påse. Nöjd och trött är hon! Och sen även en bild på målet, men de var på tjejvasan ;)



Det var invnigning av det nya biblioteket i Bullaren! :) Eleverna på Backa Hade lite framträdande :)


Våren kom! :D jag köpte nya vårkläder och leendet stegrade hastigt uppåt! :D haha och nu när all blev så ljust ute, så passade jag på att färga håret svart!? 


Det var mycket i skolan! De var prov hela tiden och jag hann inte med så mycket mer? Vår-terminen i åtten vår maffig! Massa prov och MASSA annat! 
Men ett leende kunde jag visa för kameran iallafall :) 


Påsken! Påsken 2011 var FANTASTISK! Vi var på Älgemon hela påsken och de var så varmt! De var ju som sommar i April! Jag solade och badadde för första gången på hela året, de var väldigt fint väder! :) 




Jag tog konfirmationen i maj :) Konfirmationen var jätte kul! Lägrena, träffarna ja allt! Så kul att konfa gruppen bara var vi från Backa, de var som att vara med den gamla klassen igen :) Saknar de!! 


Jag mins dig Du gjorde en stor del av mitt år. Jag saknar dig varje dag. De som var är och kommer alltid vara förlorat. Men så kul som jag hade med dig så kan jag inte ha med någon annan. Du betydde nånting! Du betydde mycket. 


Jag skrev min bok! :D Den blev tryckt och jag började sälja den :D Jag var otroligt nöjd när den var klar! Detta är orginalet :) Sen gjorde dom den anorlunda när jag skrev kontrakt med dom :)


LONDON! :D de var nog årets absoluta höjdpunkt!! Jag och farmor åkte till London från lördag till onsdag. Vi shoppade och shoppade! Och kollade på den fantastiska staden! De var underbart ♥




Skolan gick mot sitt termin-slut och de blev skolanslutning, men jag gick kvar i sommar skola i två veckor till.. Men de var de värt! För så mycket engelska som jag lärde mig dom dagarna har verkligen hjälp mig faktiskt! Så tvecka inte om du också får förfrågan om sommar-skola! Och de blir ju bättre om man har lite udda vänner med! ;) 


Sommaren var allt rolig!! :) De var bra väder, jag träffade mycket folk och jag hade de kul! :) Jag badade mycket och ja var mycket med kompisar, bland annat Jenny :) Åkte mycket buss gjorde jag med! Så jag var runt lite överallt :) Härlig sommar! 

haha sötaste Jenny! :D









ja de var bara några av alla sommar bilder :) Underbart med sommar!!

Men nu kom hösten och med kläder kom på kroppen :)

plojfoto 2011 :D


Jag och Amanda var på feest! :D (detta dagen efter)


Det är höst terminen i nian för full gång! Det blir kallare och kallare ute, jag går i skolan, de är massa prov och så. Jag har också börjar med moppe kort! Går kurs och så vidare :) 
En bild Jenny tog på mig :)


Jag skriver kontrakt med bokförlaget där jag tryckte min bok! Dom gör om den lite med utsidan och så och sen får jag stå i Göteborg på bok mässa!! :D 

jag och farmor :D


Det blev riktig höst! Den fina hösten med dom fina färgerna :) 



Jag beslöt mig för att göra nånting nytt med fresyren, det blev sidecut på både sidor! Som jag fortfarande har :)


Dagarna rullar på och allt är vardag! många många prov innan jul betygen! Då ör de alltid bra med lite pausför showbiz! :D 


Jag fyllde äntligen 15 år och blev både straff-myndig och byx-myndig ;) Och sen var de julavslutning ich sen självaste stora julen! :) Den firades så mysigt som de går! :) Men hela släkten i omgångar ♥



Och nu är året slut :D de var väll ett bra år, men jag har ju inte visat allt, skrivit allt. För inom mig har de hänt väldigt mycket! Allt har rasat! och jag har byggt upp. Jag har genomgått förändringar jag inte kunnat drömma om!! Väldigt mycket förändringar blev de. 2011 = förändringarnas år

Detta var en mycket liten sammanfattning! Jag skulle kunnat göra hur mycket som helst.. 

GOTT NYTT ÅR PÅ ER NU ALLIHOPPA! ♥

Kommentarer
Postat av: anna

vilka goa bilder, och vilken bra sommar det var!!

2012-01-03 @ 19:23:51
URL: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0