äntligen ett riktigt inlägg!

Ja haha mobil-inläggen dampar ju lite när dom läggs upp två gånger -.- Knas! 

Ja jag hade de bra igår nyårsafton iallafall! :) Åkte hem från Älgemon vid ett, packade lite finkläder och sånt och drog till Jenny :) Sen kom Jenna, Emma och Marcus vid fyra så då gjorde vi oss iordning från topp till tå! :) Ja sen åkte vi bort så vi var hos Jakob vid sju tiden, de var rätt dött i början.. Men sen rullade de in folk och festen började på allvar! :) Alla var taggade och de var dans skratt och allt som hör en riktig fest till! Skoj skoj :D Ja sen blev de lite tråkigt imellanåt så jag gick faktiskt ut och var med epa killarna ett tag, lite tråkigt eftersom dom bara stog och klaga på hur alla andra mådde och betädde sig..! Jaja! Tolvslaget blev bra iallafall och alla kramades och vi sköt lite raketer och så :))  Och en timme efter kom familjen och hämtade mig för då var dom klara hos mina tremäningar där dom vart hela kvällen :) Ja jag kom hem och resten av natten kommenterar jag inte. allt annat skulle vart en bra början på året!
Idag har jag inte gjort så mycket :p Kollade på Jägarna 2 för första gången, tyckte den var mycket bra!! :) 

Nu ska jag ta ett låångt bad! Och sen tänkte jag göra någon form av sammanfattning av mitt år här på bloggen för er! :) 

Hade du en bra nyårskväll och natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0