-the lion's roar-


Haha ja jag får ju bjuda då på en jätte bra bild.. En sleten fanny med mössa och inget smink! Trött som fasen med! Detta är verkligheten! Jag drar ner mössan för ögonen och gömmer mig från verkligheten. 
Jag har inte lust att göra nånting just nu. Bara rymma långt, långt bort. Men de är en omöjlighet. För det går inte att rymma för hur väl jag än gömmer mig hur mycket sats jag än tar för att springa, så räcker ingenting till. Jag vet inte hur jag ska beskriva, jag vill bara skrika ut allting tills jag är helt tomm.. Även fast jag just nu känner mig helt tomm. Jag vet att man inte ska klaga, men ska snarare ta sig i kragen. 

Sätter på en film och tänker på något annat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0