-alla vill till himmelen men få vill ju dö-


Det är lördag, det är kväll, och jag tar de lugnt, framför datorn. 
Ja nu har de gått en vecka och jag har vart utanför ytterdörren två gånger. I onsdags när jag åkte till Nordby med mamma och bröderna och igår när jag tog en liten promenad. Jag orkar ingenting! Egentligen skulle jag nog vela vara hemma hela livet, men! Jag vet ju att de praktiskt taget är omöjligt. Och jag har bestämt mig för att innan lovet är slut vilket de är på onsdag så ska jag försöka träffa Amanda och också komma till Hällevadsholm. Och ja allt skulle kunna hända på Måndag. Ska prata med Amanda på skype så fort jag får ett levande teckan från henne! Haha ;) 
Och ikväll väntar gladiatorerna, mitt favorit program när jag var liten, eller yngre.. ;) När de gick var jag iallafall väldigt liten! ;) Haha jag tog på mig en slags sport topp och boxer troser, jag tog de som träningskläder men jag vet faktiskt inte om de var underkläder?.. Haha iallafall! Jag tog på mig de och och sprang in i tvrummet och kallade mig själv för Manskna Andersson!! Märktigt namn eller hur? ;) Haha vilka minnen! Fast jag kommer ju inte ihåg de sådär jätte väl men ;D haha de finns ju många som brukar påminna mig.. ;) 
Ett kärt återseende ikväll då alltså för min del! :) 

Vad gör ni denna lördags kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0