vi blir aldrig som dom från stan


Haha ja förra inlägget kanske säger vart jag varit ikväll :) Mamma skulle till Loftet och greja så jag åkte med och gick över till Johen och lekte lite med datorerna ;D ska hem till honom någon mer dag och göra grejer till bloggen :) Han har redan förberätt och gett förslag så duktig som han är :D 

Och innan jag kom hem idag så har jag vart i stor-stan ;) Eller a Uddevalla, hela dagen. Jag åkte först till skolan och väntade där tills 09.40 då bussen först gick till Torp där jag bytte mot Uddevalla :) Var i Uddevalla strax före 11, och jag skulle vara på Äsperödsskolan klockan 2 så de var ju lite egen tid om man säger så.. Jag gick lite på stan sen satte jag mig på donken och åt en sallad sen var klockan nästan ett så jag hörde av mig till läreren jag haft kontakt med och då kom han och hämtade mig vid Kampenof (stavning). Så jag kom till den skolan en timma för tidigt så jag satt och vänta i lärarrummet med en bok. sen vid två så skulle de var info möte med alla sjuorna som skulle göra detta då. Vilket var andledningen till att jag åkte till Uddevalla. Dom ska alltiså skriva en bok så som jag gjorde när jag gick i åttan :) Så jag stod och berättade om vad jag skrev och hur de var, och om andra saker man kan skriva om och hela prossesen :) Så de var kul! 
Sen körde en lärare mig till tågstationen så jag var där i god tid och åkte sedan hem till Bullaren! 

Imorgon är det dagsvärke för Haiti i vår skola, vilket innebär att alla i hela skolan ska stanna hemma hela dan och arbeta någonstans och tjäna in 100 kr. Jag ska jobba med mamma på loftet :) 
Så, see you tomorrow guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0