det drar ihop sig


Ja imorgon är det nationella prov.. Det första av dom.... 7 eler något.. Jag är lite smått nervös även om man ska se de som ett helt vanligt prov, men allt är ju väldigt seriöst och det är många regler och det är nästan som att de inte går annat än att bli nervös för de.. 
Haha fick typ en energi kick efter maten.. Sjukt? Jag är sjukt trött och det vet jag! Sjukt sleten. Sista lektionen och bussen hem var som en dimma.. Och nu efter maten blev jag typ hyper!? Herregud....!? 
Haha vette fan vad som händer.. Tror jag ska tagga ner med lite vampire diaries nu asså! Ska prata med Amanda sen i skype också :) 
Hoppas att eran början på veckan vart bra :) Vi hörs!



Jag borde klart som fan inte bry mig! Men jag vill bara vara i ditt/ert ställe. För det var jag en gång. Men men. Alla förändras väll. Även du. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0